Prioriteringer – Hvor sterkt er ønsket ditt?

Det som blir planlagt, blir gjort. Sett det i kalenderen, og forplikt det selv til avtalen.

Ny uke, nye muligheter! Denne uka skal det trenes minst 3 ganger 😀
Så kommer torsdagen, og du har enda ikke engang pakket treningstøyet… Igjen!

Hvorfor blir det slik?

Det er noe merkelig med det, men planer som ikke konkretiseres har en tendens til å fordampe. Det være seg venninneturen dere har snakket om i 4 år, eller å trene en gang i uka.

Hvis du vil at noe skal skje, må du spesifisere det.

Torsdag er bra, men Torsdag kl 16:00 – 16:30 er bedre.

Nå kommer den vanskelige delen: FORPLIKTELSE.

Skal du ta treningen din seriøst, må du prioritere det på linje med andre viktige avtaler.

Så finn frem kalenderen din, å blokk ut en time + kjøretid. Skriv “TRENING”. Sett på alarm.

Om noe annet kommer opp, så møter du den ultimate testen: Du må si nei, fordi du allerede har en avtale.

En avtale med deg selv. (og muligens PT’en din)

For det er dette det handler om:

HVOR STERKT VIL DU HA MÅLET?

Hvor sterkt ønsker du å komme i bedre form, leve lengere eller gå ned i vekt?

Det holder ikke å ønske det litt, om det blir ekstra tid og alt klaffer. Det skjer ikke.

Du må ville det MER en du vil ta en kebab med gutta.

Du må ville det MER en å se enda en episode.

Du må faktisk ville det ENDA MER, en du vil ha en ekstra pizzabit.

Det hørtes kanskje flåsete ut, men alle som har gått reisen kan fortelle det samme. Det handler om beinharde prioriteringer, mestring og utvikling.

Verden venter på ingen, så hva venter du på?  

mar 16
Kosthold

Kickstart 2 uker

Kickstart planen kjøres i sykluser på en uke, med totalt 2 til 3 uker før man har pause.
Planen består av en matplan og et treningsprogram.

mar 07
Kurs

Kurs i Kaloritelling

Lær de viktigste prinsippene om kaloritelling og makrotelling, med XOPT sitt introkurs til kosthold!

feb 29
Gå ned i vekt

Urovekkende funn på ny studie om slankemedisin.

Tap av muskelmasse og vektoppgang med rent fett etter ett år, er blant de viktigste funnene i denne studien. Forskerne påpeker (ikke overraskende) at dette viser viktigheten av å kombinere vektnedgang med trening og varig livsstilsendring.

mar 16
Kosthold

Kickstart 2 uker

Kickstart planen kjøres i sykluser på en uke, med totalt 2 til 3 uker før man har pause.
Planen består av en matplan og et treningsprogram.

50%

Reserver din plass

Du er straks i må: Fyll inn detaljene under, så sender jeg deg en GRATIS invitasjon når registreringen åpner!

Ved å sende skjemaet aksepterer du å motta kommunikasjon og markedsføring, ifra xopt og dets partnere. Du kan melde deg av når du ønsker. Vi selger ikke din epost videre. All persondata behandles i tråd med vår personvernspolicy.

Få mer informasjon

Så gøy at du er interessert i XOStudio!
Fyll inn detaljene dine, så sender jeg deg mer informasjon. 

Ved å sende skjemaet aksepterer du å motta kommunikasjon og markedsføring, ifra xopt og dets partnere. Du kan melde deg av når du ønsker. Vi selger ikke din epost videre. All persondata behandles i tråd med vår personvernspolicy.

Er du medlem på XO Studio?

Velg den orange kanppen, dersom du allerede har et aktivt medlemskap ved XO Studio.
Dersom du ikke allerede er medlem, kan du starte med en prøvetime!

XOpt.no presenterer Gjennomtrent på 20

Hvor skal vi sende programmet?